Privatlivspolitik

DanskCasinoer.dk beskæftiger sig med performance marketing og leadgenerering online med hovedkontor i København og datterselskaber i en række andre lande.

DanskCasinoer.dk Privatlivspolitik.

DanskCasinoer.dk (“Dansk Casinoer“, “vi”, “os”) behandler vi personoplysninger om vores kunder og besøgende på vores hjemmesider (“dig”). Vi bestræber os på at håndtere dine personoplysninger med omhu, opbevare dem sikre og overholde databeskyttelseslovgivningen.

DanskCasinoer.dk beskæftiger sig med performance marketing og leadgenerering online med hovedkontor i København og datterselskaber i en række andre lande.

Sådan fungerer denne politik

Formålet med denne politik er at forklare, hvornår, hvorfor og hvordan vi behandler oplysninger, der kan relatere til dig (“personoplysninger”). Det giver også vigtige oplysninger om dine lovbestemte rettigheder. Denne politik er ikke beregnet til at tilsidesætte vilkårene i enhver kontrakt, du har med os, eller rettigheder, du måtte have i henhold til databeskyttelseslovgivningen.

Klik på et emne på listen nedenfor for at få mere at vide om de enkelte emner ved at følge de forskellige links. Vi har mærket afsnit af politikken for at gøre det nemt for dig at navigere til de oplysninger, der er mest relevante for dig.
Indhold

– HVEM ER ANSVARLIG FOR AT PAS PÅ DINE PERSONOPLYSNINGER?
– HVILKE PERSONOPLYSNINGER BEHANDLER VI?
– HVAD BRUGER VI DINE PERSONLIGE DATA TIL OG HVORNÅR BRUGER VI
– BEHANDLE DINE PERSONOPLYSNINGER?
– HVEM DELER VI DINE PERSONOPLYSNINGER MED?
– INTERNATIONAL OVERFØRSEL
– DIREKTE MARKETING
– HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE PERSONOPLYSNINGER?
– HVAD ER DINE RETTIGHEDER?

1. Hvem er ansvarlig for at passe på dine personlige data?

DanskCasinoer.dk med registreret adresse: Havnegade 39, 1058 København, Danmark, er hovedansvarlig for at passe på dine personoplysninger (din dataansvarlige). Dataansvarlig betyder den virksomhed, der bestemmer midlerne og formålene med behandlingen af ​​personoplysninger.

Du skal være opmærksom på, at selvom vi er hovedansvarlige for at passe på dine personlige data, kan oplysninger opbevares i databaser, som andre virksomheder kan få adgang til. Når de får adgang til dine personlige data, vil alle virksomheder overholde de standarder, der er angivet i denne politik.

DanskCasinoer.dk er en gruppe af virksomheder med datterselskaber i flere lande, for eksempel i EU, Australien, Japan og USA.

2. Hvilke personoplysninger behandler vi?

Vi kan behandle følgende personoplysninger om dig:

Navn
Fødselsdata
Email adresse
Telefonnummer
Adgangskode
IP-adresse
Placeringsdata
Brug af hjemmeside
Køn
Alder
Beskæftigelse

Indhold, du indsender, såsom indlæg, kommentarer, personlige præferencer, meninger, klager, chats.

Hvis du indsender en klage, er kontonavnet eller brugernavnet og e-mailadressen registreret hos kasino- eller spiloperatøren, som klagen er rettet mod.

Andre oplysninger.

Du kan vælge at give andre oplysninger direkte til os, eller vi kan kræve andre oplysninger fra dig. For eksempel kan vi indsamle andre oplysninger, når vi behandler en klage indgivet af dig, når du bruger forum- og livechatfunktionerne eller på anden måde kommunikerer med os.

3. Hvad bruger vi dine personoplysninger til, og hvornår behandler vi dine personoplysninger?

Catena Media vil indsamle oplysninger direkte fra dig, når du bruger vores tjenester eller besøger vores hjemmesider.

Vi bruger dine personlige data til at:

– Opret og administrer din konto hos os, hvis vi stiller den til rådighed.
– Tjek, om du er berettiget til at gøre krav på vores bonusser og tilbud.
– Udsende salgsfremmende e-mails vedrørende produkter og tjenester.
– Se også afsnit 6 nedenfor om direkte markedsføring.

– Analyser information i vores systemer og databaser for at forbedre den måde, vi driver vores virksomhed og websteder på i henhold til brugernes præferencer, for at give en bedre service og brugeroplevelse.
– Forbedre og målrette annoncer, som du modtager fra os.
– Tilmeld dig et chatforum eller et fællesskab, for eksempel DanskCasinoer.dk Forum, hvor du kan komme med kommentarer.
– Hvis du stiller til rådighed, skal du håndtere/routere en klage, du har indsendt via vores kasinoklageservice, for at kunne levere dig en retfærdig, ærlig og uafhængig klageløsningsservice.

Vi vil kun behandle dine personoplysninger til de formål, der er angivet i dette afsnit 3, og hvor vi er overbevist om, at:

– Du har givet dit samtykke til, at vi bruger dataene på den måde, eller vores brug af dine personlige data er nødvendig for at understøtte ‘legitime interesser’, som vi har som virksomhed (f.eks. for at forbedre vores produkter, for at udføre analyser på tværs af vores datasæt eller for at levere en fair, ærlig og uafhængig klageløsningsservice mellem spillere og kasinoer eller spiloperatører), på en måde, der er proportional og respekterer dit privatliv.

4. Hvem deler vi dine personlige data med?

Vi samarbejder med mange tredjeparter for at hjælpe med at administrere vores forretning og levere tjenester. Disse tredjeparter kan fra tid til anden have behov for at have adgang til dine personlige data:

Vores udbydere af postapplikationer:

Salesforce.com EMEA Limited, et selskab med begrænset ansvar stiftet i England. salesforce.com EMEA Limited fungerer som et datterselskab af salesforce.com, inc., der er Privacy Shield-certificeret, som du kan se her, og behandler personlige data på vores vegne;
Aweber Systems, Inc., baseret i USA, som er Privacy Shield-certificeret, som du kan se her, og behandler personlige data på vores vegne;

Vores plugin-udbyder og vært for WordPress.com Automattic, Inc., baseret i USA, som er Privacy Shield-certificeret som du kan se her og behandler personlige data på vores vegne;

Vores analysetjenesteudbydere (såsom Google, Hotjar og VWO), der behandler personoplysninger til deres egne formål som dataansvarlige. Se venligst vores cookiepolitik i appendiks nedenfor for at identificere, hvordan du kan forhindre adgang til dine personlige data fra analyseudbydere.

Tjenesteudbydere eller databehandlere, der håndterer dine personoplysninger efter vores instruktioner, for eksempel cloud-tjenester eller autentificeringsudbydere.

I tilfælde af at du har indgivet en klage via vores kasinoklagetjeneste, casinoet eller spiloperatøren, som du har indgivet en klage over

Vores datterselskaber, beliggende i eller uden for EU/EØS. Overførsler af personoplysninger vil være underlagt vores koncerninterne dataoverførselsaftaler.

Hvis vi er forpligtet til at oplyse for at overholde en juridisk forpligtelse eller beskytte vores interesser eller sikkerhed.

I tilfælde af at vi sælger, køber eller reorganiserer enhver virksomhed eller aktiver, eller hvis vores aktiver erhverves af en tredjepart, herunder potentielle sælgere eller købere.

5. Internationale overførsler

Internationale overførsler betyder, at personoplysninger overføres til et land uden for EU.

Som angivet i afsnit 4 ovenfor, kan vi tillade adgang til dine personlige data til tredjeparter, som kan være placeret uden for EU.

Vi kan også videregive dine personoplysninger, hvis vi modtager en juridisk eller regulatorisk anmodning fra et udenlandsk retshåndhævende organ uden for EU.

Vi vil altid tage skridt til at sikre, at enhver international overførsel af information administreres for at beskytte dine rettigheder og interesser. Enhver anmodning om information, som vi modtager fra retshåndhævelse eller tilsynsmyndigheder, vil blive omhyggeligt kontrolleret, før personlige data videregives.

Du har ret til at bede os om mere information om de sikkerhedsforanstaltninger, vi har indført som nævnt ovenfor. Kontakt os (se afsnit 8), hvis du ønsker yderligere information.

6. Direkte markedsføring

Vi vil bruge dine personlige data til at sende dig direkte markedsføringskommunikation vedrørende produkter og tjenester, som vi og vores partnere tilbyder vedrørende for eksempel onlinekasino, sportsvæddemål og finansielle tjenester. Dette kan være i form af e-mail eller målrettede onlineannoncer.

I nogle tilfælde vil vores behandling af dine personoplysninger til markedsføringsformål være baseret på vores legitime interesser (se afsnit 3 ovenfor). Når loven kræver det, vil det være baseret på dit samtykke.

Du har altid ret til at sige nej til yderligere direkte markedsføring, når som helst. Du kan bruge frameldingslinket, som du finder i al direkte markedsføringskommunikation, eller ved at kontakte os (se afsnit 8).

Vi tager skridt til at begrænse direkte markedsføring til et rimeligt og forholdsmæssigt niveau og sende dig kommunikation, som vi mener kan være af interesse eller relevans for dig, baseret på de oplysninger, vi har om dig.

7. Hvor længe opbevarer vi dine personlige data?

Vi opbevarer dine personoplysninger, så længe det er rimeligt nødvendigt til de formål, der er anført i afsnit 3 i denne politik.

I nogle tilfælde opbevarer vi dine personoplysninger i en vis periode for at opfylde for eksempel juridiske, skattemæssige eller regnskabsmæssige krav.

Vi opretholder en dataopbevaringspolitik for personlige data i vores varetægt. Hvor dine personlige data ikke længere er nødvendige, sørger vi for, at de enten slettes sikkert eller gøres anonyme.

8. Hvad er dine rettigheder?

Du har en række rettigheder i forhold til dine personoplysninger. Yderligere oplysninger om hver af disse rettigheder kan findes ved at henvise til tabellen nedenfor.

For at udøve dine rettigheder kan du kontakte os som ved at sende en e-mail til info@danskcasinoer.dk eller skriftligt til DanskCasinoer.dk på adressen angivet i afsnit 1 ovenfor.

Bemærk venligst følgende, hvis du ønsker at udøve dine rettigheder:

Adgang

Du kan bede os om at:
bekræfte, om vi behandler dine personoplysninger; give dig en kopi af disse data; give dig andre oplysninger om dine personoplysninger, for eksempel hvilke data vi har, hvad vi bruger dem til, hvem vi videregiver dem til, om vi overfører dem uden for EU, og hvordan vi beskytter dem, hvor længe vi opbevarer dem, hvad rettigheder, du har, hvordan du kan indgive en klage, hvor vi har dine data fra, og om vi har foretaget nogen automatisk beslutningstagning eller profilering, i det omfang oplysningerne ikke allerede er blevet givet til dig i denne politik.

Berigtigelse

Du kan bede os om at rette unøjagtige personoplysninger.

Vi kan søge at verificere nøjagtigheden af ​​dataene, før vi retter dem.

Sletning

Du kan bede os om at slette dine personlige data, men kun hvor:
det er ikke længere nødvendigt til de formål, hvortil det blev indsamlet; eller du har trukket dit samtykke tilbage (hvor behandlingen var baseret på samtykke); eller efter en vellykket ret til at gøre indsigelse (se ‘Indsigelse’ nedenfor); eller det er blevet behandlet ulovligt; eller for at overholde en juridisk forpligtelse.

Vi er ikke forpligtet til at efterkomme din anmodning om at slette dine personoplysninger, hvis behandlingen af ​​dine personoplysninger er nødvendig:

for overholdelse af en juridisk forpligtelse; eller til etablering, udøvelse eller forsvar af juridiske krav;

Der er visse andre omstændigheder, hvor vi ikke er forpligtet til at efterkomme din anmodning om sletning, selvom disse to er de mest sandsynlige omstændigheder, hvor vi ville afslå anmodningen

Begrænsning

Du kan bede os om at begrænse (dvs. beholde, men ikke bruge) dine personlige data, men kun hvor:
dens nøjagtighed bestrides (se berigtigelse), for at give os mulighed for at verificere dens nøjagtighed; eller behandlingen er ulovlig, men du vil ikke have den slettet; eller det er ikke længere nødvendigt til de formål, hvortil det blev indsamlet, men vi har stadig brug for det til at etablere, udøve eller forsvare juridiske krav; eller du har udøvet retten til at gøre indsigelse, og verifikation af tvingende grunde afventer.

Vi kan fortsætte med at bruge dine personlige data efter en anmodning om begrænsning, hvor:
vi har dit samtykke; eller at etablere, udøve eller forsvare juridiske krav; eller for at beskytte en anden fysisk eller juridisk persons rettigheder.

Bærbarhed

Du kan bede os om at levere dine personlige data til dig i et struktureret, almindeligt anvendt, maskinlæsbart format, eller du kan bede om at få dem ‘porteret’ direkte til en anden dataansvarlig, men i hvert enkelt tilfælde kun hvor:
behandlingen er baseret på dit samtykke eller på opfyldelsen af ​​en kontrakt med dig; og behandlingen udføres med automatiserede midler.

Indvending

Du kan gøre indsigelse mod enhver behandling af dine personoplysninger, der har vores ‘legitime interesser’ som retsgrundlag, hvis du mener, at dine grundlæggende rettigheder og friheder opvejer vores legitime interesser.

Vi har mulighed for at demonstrere, at vi har overbevisende legitime interesser, som tilsidesætter dine rettigheder og friheder.

Internationale overførsler

Du kan anmode om at få en kopi af eller henvisning til de sikkerhedsforanstaltninger, hvorunder dine personoplysninger overføres uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde.

Vi kan redigere dataoverførselsaftaler eller relaterede dokumenter (dvs. skjule visse oplysninger indeholdt i disse dokumenter) af hensyn til kommerciel følsomhed.

Tilsynsmyndighed

Du har ret til at indgive en klage til den ansvarlige lokale tilsynsmyndighed over vores behandling af dine personoplysninger.

Vi beder dig venligst forsøge at løse eventuelle problemer med os først, selvom du til enhver tid har ret til at kontakte din tilsynsmyndighed.

V 2,0